Известие

Collapse
No announcement yet.

За малко да се подпаля-Дайте съвет как да процедирам

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Смених радиаторчето и вентилатора. Сипах червен антифриз. Обаче нещо влиза някаква миризма в купето на нещо между антифриз и нова китайска пластмаса напечена. Не знам радиаторчето ли като се напече да отделя някаква миризма ?!?
    Който го е сменял това радиаторче имал ли е миризми от него известно време?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
      Смених радиаторчето и вентилатора. Сипах червен антифриз. Обаче нещо влиза някаква миризма в купето на нещо между антифриз и нова китайска пластмаса напечена. Не знам радиаторчето ли като се напече да отделя някаква миризма ?!?
      Който го е сменял това радиаторче имал ли е миризми от него известно време?
      Миризмата е от новото радиаторче. Ще изчезне с времето. И при мен беше така. За да не се получава така, трябвало (доколкото съм чувал) да се измие с обезмаслител преди да се монтира.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Моята драма все още не е приключила и почва да ми писва вече от тая кола...до днес всичко ок. Качвам се паля и тръгвам и на дисплея излиза грешката за климатроника която ме праща да ходя в сервиз иии вентилатора не върти съответно
        Бушона 30А здрав но все пак го смених.
        Релето е здраво.
        Стъмни се да меря тоците ...

        Comment


        • #19
          Погледни гнездата на бушона и релето Да не са нагорели
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
            Моята драма все още не е приключила и почва да ми писва вече от тая кола...до днес всичко ок. Качвам се паля и тръгвам и на дисплея излиза грешката за климатроника която ме праща да ходя в сервиз иии вентилатора не върти съответно
            Бушона 30А здрав но все пак го смених.
            Релето е здраво.
            Стъмни се да меря тоците ...
            Колега имах същия проблем - не помня цялото но с Contact workshop завършваше и нямах вентилатор и аз....
            1ви вариант - буксата на вентилатора която се намира под дясната чистачка под корите - окислена, не прави хубав контакт и т.н.
            2ри вариант (който беше при мен) - някакви спойки в кутията на самия вентилатор, трябва да се източи фреона, да се извади вентилатора и да се презапои (така каза майстора). Вече 6 месеца някъде нямам проблем след манипулацията и ми струваше 90лв.

            колата е 166, 2.4jtd 175 к.с., 2004та година
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD 175hp
            Fiat Palio 1.2 60hp

            Comment


            • #21
              Фреона няма нужда да се точи, леко те е прецакал или от незнание
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Може, и аз като гледах не ми идваше на акъла как да го извадя без да разглобя тръбичките.... но по-важното е че проблема се реши и досега съм нямал ядове
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD 175hp
                Fiat Palio 1.2 60hp

                Comment


                • #23
                  Абе то може ама трябва да си 88 левел гинеколог

                  Comment


                  • #24
                    Не е чак толкова за гинеколог работата. Просто трябва да се сетиш, че тръбите имат гъвкави участъци и това позволява, изпарителят да се премести без да се източва системата.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Е да де и аз така направих като сменях радиаторчето ама трябва първо да се извади тая кутия с радиатора на климатроника, а някой са сменяли вентилатор без да я вадят...отдолу бъркали и го развили. Виж аз не мога така и силно се надявам да не ми се налага да я върша тая процедура отново.
                      Надявам се скоро да ми остане време да я погледна какво майната си иска още.
                      А вариант от теча на радиаторчето на парното да е напавило поражения по управлението на климатроника под ИЦС-а?
                      Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 17:33.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                        Е да де и аз така направих като сменях радиаторчето ама трябва първо да се извади тая кутия с радиатора на климатроника, а някой са сменяли вентилатор без да я вадят...отдолу бъркали и го развили. Виж аз не мога така и силно се надявам да не ми се налага да я върша тая процедура отново.
                        Надявам се скоро да ми остане време да я погледна какво майната си иска още.
                        Преди да разглобяваш вентилатора, свали управлението на климатика и премери, дали има устойчиво захранване:

                        На 16 пиновия конектор трябва да има +12V постоянно на пин 10 и шаси на пин 8.

                        На 12 пиновия конектор трябва да има +12V от контакт на пин 11. Почисти и размърдай конекторите, също така. Може да е просто въпрос на калпави връзки.

                        Едва ли теч е наквасил управлението, но не пречи да го прегледаш.

                        Също така, независимо, че релето и бушонът са здрави, премери дали моторът има захранване, когато си на контакт +12V и шаси на дебелите проводници на конектора му.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:45.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          С измерване на буксата на вентилатора мисля да започна но е такъв студ и като се сетя, че пак трябва да свалям тия пластмаси под чистачките за да стигна до нея лошо ми става...

                          Comment


                          • #28
                            Тъй като от релето до вентилатора върви един червен проводник (извод 30 на релето), може първо да премериш на него дали излизат +12V, когато релето цъкне. А то цъква, когато си на контакт. Щото ако там не излизат +12V, няма какво да разглобяваш при мотора.

                            Накратко - мерене му е майката. На око само яйце се пържи
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:01.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              На този етап проблема отстранен. Буксата на вентилатора от прецакването на предния беше позатопила едната клема на захранването. Мислих, че съм я разчовъркал и почистил добре но явно не... Сега понакривих малко пластинката вътре за по-добър контакт и тръгна пък да видим до кога. Ако пак го направи ще отрежа силовия кабел и има едни снадки които енергото ползват за снаждане на кабелите си та мисля с такова да го направя Ако евентуално стане пак проблем.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Изписва ми това съобщение когато фреона започне да намаля. Започна от есента и сега компресора не включва. Двете уплътнения дето са върху него са изтървали. При мен спираше да мести клапата къде да духа на крака прозорец или в теб. Последно ми отказа вентилатора, но се оправя при мен със изключване и гасене на колата. Иначе не. А точното съобщение мисля е: Air condition is faulty! Please contact to your workshop dealer!
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X